( 0. امتیاز از 0 )

مسئول مرکز رسانه و فضای مجازی حوزه های علمیه با حضور در کتابخانه عمومی مرکز بررسی های اسلامی حوزه علمیه قم از قسمت های مختلف این مرکز دیدار کرد.

مسئول مرکز رسانه و فضای مجازی حوزه های علمیه با حضور در کتابخانه عمومی مرکز بررسی های اسلامی حوزه علمیه قم از قسمت های مختلف این مرکز دیدار کرد. حجت الاسلام والمسلمین محمد رضا برته مسئول مرکز رسانه و فضای مجازی حوزه و هیات همراه با حضور در کتابخانه عمومی مرکز بررسی های اسلامی حوزه علمیه قم واقع در شهرک پردیسان قم از قسمت های مختلف آن بازدید کرد.

در این بازدید حجت الاسلام والمسلمین برته با سیدمحمود خسروشاهی فرزند استاد خسروشاهی و مسئول این کتابخانه گفت و گو کرد.

خاطر نشان می شود: کتابخانه عمومی مرکز بررسی‌های اسلامی در زمینی به مساحت ۵ هزار مترمربع با ۴ هزار متر زیربنا در ۴ طبقه طراحی شده است. همچنین: زیرزمین کتابخانه با مساحتی بالغ بر ۱۲۷۸ متر شامل بخش‌های مخزن کتاب با ظرفیت ۱۰۰هزار جلد کتاب در حدود ۵۰۰ مترمربع، سالن اجتماعات یا محل برگزاری همایش‌ها با ظرفیت ۱۵۰ نفر در ۲۰۰ مترمربع و اتاق صحافی همراه با سرویس‌های ضروری بهداشتی، آبدارخانه و تأسیسات است.

گفتنی است: مرکز بررسی های اسلامی با هدف نشر و اشاعه فرهنگ و تفکر اصیل اسلامی در مقیاسی وسیع و جهانی در دهه ۵۰ شمسی - ۱۳۵۲ توسط استاد سید هادی خسروشاهی، در حوزه علمیه قم تأسیس شد و بلافاصله به عنوان یکی از واحدهای فرهنگی‌علمی وابسته به حوزه علمیه شکوفای قم، فعالیت‌های خود را در عرصه‌های مختلف و در سطح جهانی آغاز کرد و در نخستین گام‌ها، موفق به ارائه برنامه‌هایی نو در ساحت اندیشه اسلامی و عرضه و نشر کتاب‌ها و رسایل فکری شد که ویژگی اصلی آن توجه به مقتضیات زمان و مکان و شناخت نیازهای جدید و عصری بود.

نشانی کتابخانه عمومی مرکز بررسی‌های اسلامی

قم، پردیسان، انتهای بلوار دانشگاه، بلوار سلمان فارسی، بلوار آزادی، خیابان شهید کوچکی، خیابان شهید مخلصی، فرعی اول و همچنین تلفن تماس در ساعات فعالیت کتابخانه : ‌۳۲۸۰۷۵۵۶ و سایت مرکز بررسی های اسلامی: www.iscq.ir است.

به مطلب امتیاز دهید :
( 0. امتیاز از 0 )
تعداد نظرات : 0 نظر

ارسال نظر

Change the CAPTCHA code
قوانین ارسال نظر